Saturn 1000F2

Platební terminál Saturn 1000F2 Portable Flex

Platební terminál Saturn nabízí spolehlivé řešení pro platby kartou. Přenosný terminál má rychlé a stabilní připojení. Ergonomický design s velkým dotykovým displejem zaručí pohodlné platby pro vás i vaše zákazníky.

Objednat Saturn 1000F2

Výhody terminálu Saturn 1000F2

Platební terminál Saturn nabízí ideální řešení pro každého podnikatele. S terminálem Saturn již v základním provedení získáte podporu duálního připojení k síti prostřednictvím WiFi a SIM karty. Ergonomický design terminálu a uživatelsky přívětivá platební aplikace Vám a Vašim zákazníkům poskytne nový komfort při placení.

Platební terminál Saturn 1000F2 Portable Flex

S terminálem Saturn získáte nejen rychlé a pohodlné platby, ale také spokojené zákazníky.

Galerie

Máte zájem o terminál Saturn 1000F2?

Podmínky nabídky

Jste fyzická osoba – podnikatel nebo právnická osoba, která v posledních 12 měsících měla uzavřenou smlouvu na akceptaci platebních karet?

Pronájem: 290 Kč + DPH za měsíc* | 1,90 % (min. 1,- Kč) za transakci**
* smlouva minimálně na 12 měsíců
** Z transakce kartou vydanou v rámci EHP (neregulované karty a karty vydané mimo EHP + 1,20 %)

Jste fyzická osoba – podnikatel nebo právnická osoba, která v posledních 12 měsících neměla uzavřenou smlouvu na akceptaci platebních karet?

Pronájem: 0 Kč* | 0% za transakci**
* Po skončení bezplatného období nebo nesplnění obchodních podmínek nabídky vám bude účtována běžná cena (měsíční nájem 290 Kč bez DPH a poplatek 1,90 % z transakce kartou vydanou v rámci EHP)
** do obratu 50 000 Kč, dále 1,9 % (min. 1,- Kč) za transakci


Chci využít nabídku „Česko platí kartou“ a získat 100 % slevu na poplatky z transakcí do objemu 50 000 Kč měsíčně na 12 měsíců. Souhlasím s podmínkami nabídky „Podmínky nabídky Česko platí kartou 100% sleva na 12 měsíců“ zveřejněnými na https://www.kbsmartpay.cz/klientska-zona/ke-stazeni** Při nesplnění podmínek nabídky ,,Česko platí kartou 100% sleva na 12 měsíců” budou účtovány standardní poplatky.

Informace o poplatcích

Zpracování reklamace (Chargeback)

800,- Kč

Instalační poplatek

0,- Kč

Poplatek za neaktivitu: Tento poplatek se účtuje, pokud během šestiměsíčního období nejsou provedeny žádné transakce

246 Kč

Je to snadné

3 rychlé kroky k přijímání plateb

1. Objednávka
Registrace trvá jen pár minut. Připravte si prosím své kontaktní, firemní a bankovní údaje a průkaz totožnosti.

2. Doručení
Terminál vám zašleme poštou do 5 pracovních dnů.

3. Aktivace terminálu
Po prvním spuštění terminálu můžete ihned přijímat platby.

Otázky a odpovědi

  • Jako společnost se můžete snadno zaregistrovat zde nebo nás kontaktovat.

  • Po obdržení objednávky ho odešleme do 3–5 pracovních dnů.

  • Na myPortal máte nepřetržitý přístup ke všem bezhotovostním platbám. Online zákaznický portál vám nabízí strukturovaný přehled o vašich transakcích a platbách. Všechny informace jsou k dispozici také ke stažení. Četné funkce filtru umožňují vyhledávat jednotlivé transakce a podrobnosti.

    Přihlašte se do myPortal Login a mějte své transakce pod kontrolou. Příručku pro myPortal naleznete ZDE.

  • Mastercard, Debit Mastercard, Maestro, Visa, V PAY, Visa Debit, Diners Club International, Discover, JCB, UnionPay a Amex.

  • Ano, terminál Saturn podporuje přijímaní karet AMEX. Bližší informace Vám rádi poskytneme na naši infolince +420 299 900 900, využít můžete také Požadavek na sjednání nové služby.

  • Obraťte se prosím přímo na nás.

  • Platbu obdržíte 48 hodin po dokončení denní uzávěrky. Denní uzávěrka slouží k doručení a finalizaci všech provedených transakcí. Po denní uzávěrce jsou částky připsány na bankovní účet. Denní uzávěrka by se měla provádět alespoň jednou denně, nejlépe po uzavření prodejny pro daný den.

  • Ne, terminál Saturn 1000F2 Portable je schválen pouze pro použití v České republice.

  • Nejlepšího a nejrychlejšího nabíjení dosáhnete pomocí nabíjecí stanice, která je součástí balení.

  • Platební terminál bude zaslán bezplatně na vámi uvedenou adresu. Fakturu za pronájem obdržíte e-mailem.

  • Máte-li jakékoli dotazy k naší nabídce nebo potřebujete-li další informace, kontaktujte prosím náš prodejní tým.
    Kontaktujte nás >>
    Pokud máte další dotazy ohledně nákupu terminálu, kontaktujte nás kdykoli na adrese obchod@kbsmartpay.cz nebo telefonicky na čísle +420 228 883 241. Další informace o svých transakcích najdete také na našem bezplatném zákaznickém portálu myPortal.

  • Dynamickým převodem měn (DCC) mohou vaši zákazníci snadno platit v měně své karty. Díky této službě můžete svým zákazníkům nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a zajistit si atraktivní zpětnou provizi za každou transakci.

  • Tyto fukcionality se nenastavují přímo v terminálu, ale v naší interní aplikaci. Zájem o funkci variablilní symbol nebo spropitné nám prosím zašlete formou klientské žádosti.

    Aktivace a samotné využívání těchto funkcionalit je bezplatné.

  • Váš terminál Saturn se po jisté době nečinnosti přepne do šetřícího módu a tím prodlužuje výdrž baterie. Pokud chcete změnit nastavení šetřícího módu, zvolte z hlavní nabídky možnost “Nastavení”, následně vyberte “Android setting” a pokračujte s možností “Obrazovka”. V sekci “Režim spánku” pak už jen vyberte dobu nečinnosti, po které se má aktivovat šetřící mód.
    Do platební aplikace se následně vrátíte stisknutím “kuličky” na spodní lište obrazovky a kliknutím na dlaždici „Payment”.

Máte nějaké otázky k nabídce?

Jste stávajícím zákazníkem a potřebujete podporu terminálu, máte otázky k vašim transakcím a nebo chcete provést změny ve vaší smlouvě?

Prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu.

* povinná pole
Opcjonalna zgoda marketingowa

Odesláním svojí žádosti berete na vědomí Podmínky službyZásady ochrany osobních údajů společnosti KB SmartPay. Beru na vědomí, že KB SmartPay zpracovává moje osobní údaje pouze v souvislosti s mým požadavkem výše.