HLAVNÍ MENU

Nová distribuční společnost Basileus využije až tři stovky terminálů v mobilu od KB SmartPay. Sloužit budou kurýrům

Až 300 terminálů v mobilu poskytne prostřednictvím aplikace PayPhone společnost KB SmartPay novému českému dopravci, společnosti Basileus, která bude zajišťovat komplexní logistické služby na českém i zahraničním trhu. Budou sloužit kurýrům, v plánu jsou ale i výdejní místa nebo boxy. Ty budou obslouženy tisícovkami klasických i samoobslužných terminálů od KB SmartPay.


Aplikaci PayPhone z dílny KB SmartPay, která umožňuje přijímat karty mobilem, budou využívat kurýři nové české distribuční společnosti. Na nově zřízená výdejní místa a samoobslužné boxy dodá KB SmartPay tisíce svých terminálů.„Těší nás, že se PayPhone stává čím dál oblíbenější i u velkých firem. Dopravce Basileus je toho skvělou ukázkou. Naše spolupráce ale nekončí u tří set mobilních řešení pro kurýry, jenom po Česku vzniknou tisíce výdejních míst a boxů, kde bude možnost zaplatit s pomocí našich klasických i samoobslužných terminálů,“ říká Jitka Palatová, generální ředitelka KB SmartPay.

„Pod novou obchodní značkou Basileus chceme dát doručování nový rozměr a rozšířit výběr distribučních společností v Česku. Potřebujeme zajistit maximální spolehlivost v oblasti bezkontaktních plateb, proto jsme zvolili spolupráci s KB SmartPay,“ uvádí Marek Běhal, spoluzakladatel společnosti Basileus.

Basileus vstupuje jako nový brand na český trh, avšak v oboru distribuce není nováčkem. Má dlouholeté zkušenosti z logistiky a logistických center – na pozadí těch největších doručovacích společností fungoval již od roku 2006. Zároveň klade důraz na kvalitu, rychlost doručování a maximální spokojenost zákazníků, a to nejen během přepravy, ale i při řešení případných změn či reklamací.

PayPhone ve stovkách kusů bylo možné poskytnout i díky jeho novým funkcím. Bez nich by bylo pro velkou firmu obtížné terminály v mobilu využívat:

„Informace o platbách je nově možné odesílat do účetního systému ERP, což dříve možné nebylo a větší firmy to značně limitovalo v použití terminálů v mobilu. Díky této integraci mohou firmy svým zákazníkům například jednoduše zaslat e-mailem kompletní fakturu včetně informací o platbě, jako je variabilní symbol nebo seznam zakoupených výrobků,“ vysvětluje Jitka Palatová.

Aplikaci PayPhone využívají ve velkém i drobní živnostníci, například řemeslníci či prodejci na trzích. Ti oceňují, že nemusí vozit celé dny terminál v autě. Kdokoliv je při své práci stále na cestách, pro něj je terminál v mobilu vhodné řešení.

Dokumenty ke stažení

Tisková zpráva

O společnosti KB SmartPay

KB SmartPay je obchodní značka společnosti Worldline Czech Republic, s.r.o. reprezentující na českém trhu alianci společnosti Worldline NV/SA a Komerční banky a. s. Společnost KB SmartPay obsluhuje v ČR více 25 000 zákazníků a provozuje více než 50 000 platebních terminálů a platebních bran. Více informací naleznete na webových stránkách www.kbsmartpay.cz.

Skupina Worldline

Skupina Worldline je evropským lídrem a zároveň čtvrtou největší společností na světě v oblasti platebních styku a transakčních služeb. Poskytuje trvale udržitelné služby nové generace a umožňuje tak svým zákazníkům nabídnout koncovým spotřebitelům inovativní a moderní řešení pro jejich potřeby. Společnost Worldline působí ve více než 50 zemích světa a zaměstnává více než 20 000 zaměstnanců. Více informací o skupině Worldline naleznete na www.worldline.com.