Nová distribuční společnost Basileus využije až tři stovky terminálů v mobilu od KB SmartPay. Sloužit budou kurýrům
Až 300 terminálů v mobilu poskytne prostřednictvím aplikace PayPhone společnost KB SmartPay novému českému dopravci, společnosti Basileus, která bude zajišťovat komplexní logistické služby na českém i zahraničním trhu. Budou sloužit kurýrům, v plánu jsou ale i výdejní místa nebo boxy. Ty budou obslouženy tisícovkami klasických i samoobslužných terminálů od KB SmartPay.
Aplikaci PayPhone z dílny KB SmartPay, která umožňuje přijímat karty mobilem, budou využívat kurýři nové české distribuční společnosti. Na nově zřízená výdejní místa a samoobslužné boxy dodá KB SmartPay tisíce svých terminálů.„Těší nás, že se PayPhone stává čím dál oblíbenější i u velkých firem. Dopravce Basileus je toho skvělou ukázkou. Naše spolupráce ale nekončí u tří set mobilních řešení pro kurýry, jenom po Česku vzniknou tisíce výdejních míst a boxů, kde bude možnost zaplatit s pomocí našich klasických i samoobslužných terminálů,“ říká Jitka Palatová, generální ředitelka KB SmartPay.
„Pod novou obchodní značkou Basileus chceme dát doručování nový rozměr a rozšířit výběr distribučních společností v Česku. Potřebujeme zajistit maximální spolehlivost v oblasti bezkontaktních plateb, proto jsme zvolili spolupráci s KB SmartPay,“ uvádí Marek Běhal, spoluzakladatel společnosti Basileus.
Basileus vstupuje jako nový brand na český trh, avšak v oboru distribuce není nováčkem. Má dlouholeté zkušenosti z logistiky a logistických center – na pozadí těch největších doručovacích společností fungoval již od roku 2006. Zároveň klade důraz na kvalitu, rychlost doručování a maximální spokojenost zákazníků, a to nejen během přepravy, ale i při řešení případných změn či reklamací.
PayPhone ve stovkách kusů bylo možné poskytnout i díky jeho novým funkcím. Bez nich by bylo pro velkou firmu obtížné terminály v mobilu využívat:
„Informace o platbách je nově možné odesílat do účetního systému ERP, což dříve možné nebylo a větší firmy to značně limitovalo v použití terminálů v mobilu. Díky této integraci mohou firmy svým zákazníkům například jednoduše zaslat e-mailem kompletní fakturu včetně informací o platbě, jako je variabilní symbol nebo seznam zakoupených výrobků,“ vysvětluje Jitka Palatová.
Aplikaci PayPhone využívají ve velkém i drobní živnostníci, například řemeslníci či prodejci na trzích. Ti oceňují, že nemusí vozit celé dny terminál v autě. Kdokoliv je při své práci stále na cestách, pro něj je terminál v mobilu vhodné řešení.