Potřebujete pomoci s terminálem nebo poradit ohledně transakcí?
Technická podpora
S technickými dotazy se na nás můžete obrátit každý den včetně svátků 8:00–24:00.
Přibližná vytíženost Technické podpory:
-
20:00–24:00
-
08:00–10:00
12:00–13:00
16:00–18:00 -
10:00–12:00
13:00–16:00
18:00–20:00
Doporučujeme volat
v 8:00–9:00 a 16:00–23:00.-
Administrativní podpora
S administrativními dotazy se na nás můžete obrátit
v pracovní dny Po–Pá 8:00–17:00.Přibližná vytíženost Administrativní podpory:
-
08:00–09:00
16:00–17:00 -
09:00–10:00
12:00–13:00 -
10:00–12:00
13:00–16:00
Doporučujeme volat
v 8:00–9:00 a 16:00–17:00.-
Pokud raději řešíte věci písemně, využijte formuláře v sekci Klientská zóna
Kudy se k nám dostanete
Sídlo firmy
KB SmartPay, Worldline Czech Republic s. r. o.
Rohanské nábřeží 670/17, 186 00 Praha 8 – Karlín, Czech Republic
IČ: 03633144, DIČ: CZ03633144, DIČ pro účely DPH: CZ699001182
Společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném městským soudem v Praze, spisová značka C 235160.
Worldline Czech Republic s.r.o. je součástí koncernu, jehož mateřskou společností (řídící osoba) je Worldline, akciová společnost se sídlem Tour Voltaire – 1, place des Degrés CS81162 – 92059 Paris La Défense Cedex, Francouzská republika, identifikační číslo: 378 901 946 – Nanterre Trade and Companies Register. Další informace o mateřské společnosti a struktuře koncernu naleznete na https://investors.worldline.com.
Chcete nabídku na míru?
Potřebujete poradit s výběrem vhodného řešení právě pro Vás? Vyplňte poptávkový formulář nebo nám zanechte svůj kontakt a my se Vám ozveme.